Aroscupen


Min lägenhet börjar inför den stundande flytten påminna om gympasalarna sista dagen på ett fotbollsläger.
Sunkigt och med ett avverkat syfte.

Har också börjat oroa mig över att jag inte oroat mig för hur jag kommer känna mig i den nya lägenheten.
Tänk om man vantrivs? Vad gör man då?
Men det ska nog gå bra.


....................


Det är något med mig och vinnarlåtar i Idol.
Likadant varje år.
Jag tycker hela idén med låten är plastig och allt men ändå är det något stycke som får mina ögon att bli fuktiga.
I år trodde jag det var dags för ett trendbrott då jag inte kände något speciellt för finalduon men; "angeleyes they look at me.....telling me we´re meant to be!" knäckte mig.


.................................................


Nu ska jag läsa vidare på en av böckerna som Ms Söt Bibliotekarie tipsade om.
Kollektivt självmord,av Arto Paasilinna.
Godnatt.





Kommentarer
Postat av: wijken

Underbart när du bloggar...inga speciella kommentarer utan bara kul att läsa.

2006-12-05 @ 14:38:18
Postat av: Robban

Det är faktiskt inte jag som skriver kommentarer under olika pseudonymer. Så ni vet.

2006-12-06 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback