Carolina Herrera


Min dag började som bakfull efter en semiblöt gårdagskväll med L & A.
Hot Company livligare än någonsin fyllt av tjejer för en gångs skull.
Trist nog lyckades jag inte utnyttja detta men lät mig inte slås ner av detta utan hade en behaglig kväll.

Så bakfull idag tog jag mig i tur och ordning till Åhléns,Apoteket och Arbetsförmedlingen.
Detta gav mig i tur och ordning en alldeles för dyr men himmelsk parfym,ett paket lyckopiller samt en hel massa ångest.
Så om vi kvittar dom sista grejerna med varandra så är det en bättre doftande Robin som kommer ur denna dag.
Som efter AF väntades ta fart i form av finbesök från Vara,men F har väl sett bättre dagar och inte blev det bättre av att jag tvingade honom hjälpa mig att börja arbetet med att få ner min lägenhet i flyttkartonger.
Även L & A var snälla och ställde upp och bland tjejers fördelar ingår en hel del av dom egenskaper som kommer väl till pass när det gäller att rensa och packa på ett smidigt sätt.
Utan A hade vi tre killar nog fortfarande stått här i ett kaos och skrattat åt det hopplösa.


När mina gäster försvann vidare kl 17 försvann också mycket av det roliga.
Jag hörde på webradio från Gävle hur mitt Djurgårn skämde ut sig,och jag pratade lite i telefon och jag åt lite mat.
Och nu poker och bloggande mitt i natten.

Imorrn ska jag slå in mina julklappar,fira jul med syskonen och mamma för att sen på kvällen åka med mamma tillbaka till Hummelsta där jag ämnar vara över julafton och mellandagarna.


Nu ska jag lägga mig bland ett hav av kartonger och läsa min bok.

Kommentarer
Postat av: wijken #13

"ämnar"!?!?!? Kom igen hur länge har du väntat för att sätta in det ordet i en mening!?! Hoppas på Nobelpris eller? Haha

2006-12-22 @ 05:42:14
Postat av: emil

Robban vad händer? Fruktansvärt länge sedan du uppdaterade nu...

2007-01-11 @ 16:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback