Hero


Idag har jag haft en bra dag.
Alarmet ringde 08.30 och trots att jag inte sovit mer än ett par timmar kom jag upp ganska lätt.
Sen åkte jag och min inneboende till Hornstull för att välja tapeter.(Jag hade beslutsfattande position).
Med var även mina syskon och även om E är lite gravidgrinig stundtals och även om W är lite W.ig ibland så var idag en sån där dag då jag hajar hur mycket jag gillar dom.

Jag har ingen större aning men jag kan tänka mig att det inte är helt vanligt med tre syskon som har samma humor och som verkligen vet hur man skrattar ihop.

Det var förmiddagen det och resten av dagen kom hest att handla om att hålla sig vaken.
Vid 22 tänkte jag och min sambo titta på dvd men den ville inte funka så hon slocknade i soffan och jag i min säng.
Dessvärre vaknade jag kl 2 men hade jag inte gjort det hade jag gått miste om 200$.
Jag har nu 700$ och ska bara hitta ett sätt att få ut dom.
Sen blir det nog en del julklappar trots allt.

Speciellt Ludde ska få en.  Är det någon i min närhet som förtjänat en julklapp så är det han.


Jobbet har jag mentalt mer eller mindre lagt ner. Vill bara inte ta det definitiva beslutet.
Förslag på vad jag ska ta mig till välkomnas varmt i gästboken.


Frågan för stunden är om jag ska sova nu eller vänta in dagen framför datan för att sen gå en massa ärenden som jag faktiskt har.
Lägger jag mig finns det inget som talar för att jag tar mig upp i skaplig tid.
Så vad gör man i knappt tre timmar?
Pokerpengarna vill jag helst inte tilta bort,lägger jag mig och läser somnar jag.....
En film månne? Fick en hög skräpdvds av pappa.
Ska man kanske gå emot alla instinkter och sätta sig och kolla på Köplust?
Från en Stephen King-bok.
Nja.
Lyckopiller i all ära men dom förvandlar inte en bräcklig kille till nåtgot annat över en natt.

Min läkarkille tyckte alltså det var bättre att jag återupptog lyckopillren än att ta en sobril då och då.
Och jag har inget emot det. Känner inte att jag har så pass mycket ångest att jag behöver dom,men dels trodde han att det skulle kunna lindra yrselskiten och sen är jag väl inte helt fri från ångest misstänker jag.

Så det blir bra!


Nu ska vi se vad jag kan hitta på åt mig själv att göra under gryningen.

Kommentarer
Postat av: wijken

Hipp som happ så uppdateras dagboken och det e ju underbart. Läste dom tre senaste inläggen redan imorse 04.15 men kände inte att jag kunde skriva någon kommentar då eftersom jag var helt inne i NHL-hockeyn som jag tippat på. Hur gick det då? Jo, 10 000 kr back. Smällar man får ta...

2006-12-20 @ 17:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback