Idag har jag


Jag och L julhandlade ett par timmar, sen besökte vi Boulebaren på Surbrunnsgatan.
För dom som bara spelat Bocchia på en sluttande och gropig gräsmatta någon sen midsommarafton(Var e lillen?!) låter  den franska nationalsporten säkert inte sexig, men jag hade kunnat fortsatt spela hela kvällen kändes det som.
Dessutom är det mysig miljö och god öl.

Kom hem kl 17 och min konstiga natt gjorde att jag slocknade strax därefter. Vaknade nyss ,23.30, och känner mig illamående och frånvarande.
Försökte få igång mig själv med plättar och julmust men det hjälpte bara lindrigt.

nej hej då på er. 


Kommentarer
Postat av: wijken

Vet att jag banga senast men ring nästa gång ni ska dit igen...

2006-12-20 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback