Pengabrorsan


Köpte Moneybrothers nya idag och att han gjort en cover på They dont know about us är helt sjukt.
Jag trodde det var en bortglömd obskyr låt från 80-talet och det är den också kanske iofs.
Har iaf lyssnat på och älskat den i flera år.
Anders Wendins version var inte jättebra men det gör inget för det fanns andra grymma låtar på skivan.

Köpte dessutom ett Djurgårdsmatchställ till mitt gudbarn.
Tyckte det var på tiden. Hon är ändå snart två år.
Kan inte vänta tills jag får se henne i dom blårandiga shortsen och den blårandiga tröjan =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moneybrother äger allt och alla...Lundell my ass! LOL jag vet att du tar åt dig när jag skriver det! HAHA!

2006-12-20 @ 18:05:09
Postat av: wijken

skrev ovanstående

2006-12-20 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback