Pinsamt


I förmiddags satte jag mig glad i hågen vid datan för att.......göra en manssak.
Mitt uppe i denna akt ringer det på dörren.
I tron att det är nån byggarbetare från det pågående stambytet som vill något så ropar jag vänta...
Misstaget jag gör är att inte undanröja spåren(dassrulle samt fåtöljen placerad som insynsskydd).
När jag ska öppna sätts en nyckel i låset och in stövlar mamma.
Helt oförberett.
Inte nog med detta utan hon ger sig rätt in i vardagsrummet.

Det mina damer och herrar är obekvämt.
Kränkande.

Kommentarer
Postat av: Jake

hahahahahaha

2006-12-07 @ 21:32:35
Postat av: wijken

skön, skönare, robban brukar det ju heta!!! :)

2006-12-08 @ 18:48:49
Postat av: Anonym

Tilt!

2006-12-08 @ 18:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback