Satan


Jag vet inte säkert men jag anar att en del killar kommer känna igen sig i det jag tänker skriva nu.
Jag hoppas det i alla fall för om inte så betyder det att det kan bero på mig.

Sadistiska tjejer.
Jag råkar ut för dom ständigt och jämnt känns det som.
Det är allt ifrån lite väl hårdhänt kuddkrig till nu senast en ren vampyr.
Jag hade flyt på Hard Rock av alla ställen,där jag efter en stund av ingenting med Ludde slog mig ner vid ett bord.
Bredvid satt två tjejer och efter ett par sekunder märkte jag att dom båda satt och stirrade på mig vilket gjorde att jag kände mig tvungen att fråga vad som stod på.

Du har en fläck där,sa den ena av dom och pekade på min tröja.
Hur mycket jag än ville så kunde jag ju inte kolla på första försöket ifall att det nu var fråga om ett barnsligt skämt från deras sida.
Efter ytterligare påtryckningar tittade jag lite nonchalant och jo det var ett skämt. (Hon var 18).
Det coola i den här händelsen är att jag ganska omgående kände att det klickade med tjejen som satte ord på tröjskojandet.


Det händer ibland att jag redan efter någon minut vet att jag kommer gå hem med en tjej.
Jag vet hur det kan låta men jag tror ni som läser vet att jag varken är eller försöker ge sken av att vara någon som har lätt att få tjejer.
Jag sliter ont och ibland ger det utdelning.
I det här fallet behövde jag som sagt inte ens kämpa dock utan efter en cigarett ihop tog vi in på hagagatan och hem till mig.
Då hade hon redan förklarat att vi inte skulle komma att ha sex men att hon kunde sova hos mig.

Väl hemma blir denna till synes glada och harmlösa tjej helt loco.
Hon gillar att bitas.
Jag förbannar det faktum att det är dags igen med en störd sadist men tänker att jag får stå ut med lite nu när själva uppraggandet gått så smidigt.

Så natten slutar med en gudomlig sak(tack porren) och två feta bitmärken på halsen som fortfarande inte visar tecken på att försvinna.

Men det är väldigt dubbelt att ligga bredvid någon och känna att hon hatar mig men ändå har hon faktiskt självmant gått med hem till min säng.
Jag får inte ihop det.

Även om detta kanske var ett extremfall så undrar jag alltså om jag sänder ut offersignaler eller om det helt enkelt är så att väldigt många tjejer har böjelser,större eller mindre,åt att göra illa killar.

Om någon har någon teori kan väl han eller hon skriva nåt anonymt bland kommentarer.
Jag vill ju bli kär,inte ha sån där skit. Kanske efter ett tag men jag tror inte det är något att bygga något på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback