03.28


Har precis sett en australensisk b-film på femman. Sånt man får nöja sig med den här tiden på dygnet.
Handlade till stor del om tjejer som har sex med varandra,så vad passade bättre att inleda denna blogg med än en dikt av Karin Boye som jag har för mig var just lesbisk.

Om det ska bli långvarigt det här så vill det nog till att mina dagar blir lite mer händelserika än vad dom är just nu.
Gick upp 15 idag,Ludde anlände runt 16.30.
Vi spelade airhockey tills vi knappt kunde stå upp,duschade(var för sig idag),spelade poker,gick upp till grillen och handlade middag som vi åt hemma,drack kaffe,kollade på min Melodifestivalen 2003-dvd(gratisex.),drack mer kaffe och spelade mer poker.
Beträffande dvd:n så fick mina Sanna Nielsenkänslor en revival.
Tycker fortfarande Hela världen för mig är en grymt bra låt.

L tackade för sig vid midnatt och gick och la sig.
Jag blev kvar vid datan och här är jag. Lyssnandes på Badlands av Bruce.


Innan Ludde kom hann jag ta det definitiva beslutet att det inte blir något ta-igen-gymnasiet för mig.
Inte denna vår iaf.

Vad jag borde göra nu är att fixa lyckopiller och sen höra av mig till förskolan för att som utlovat kunna jobba extra.


Jag har säkert mått så här dåligt förr,antagligen sämre,men jag säger ändå att "så här dåligt har jag aldrig mått".
Senaste dagarna har ändå varit ett litet fall framåt och idag när jag vaknade kände jag nåt man skulle kunna kalla livslust.
Försvann efter nån timme dock.

Och förmodligen beror detta fall framåt endast på att jag lyckats banga skolan och får på så sätt leva i lugn och ro med min ångest ytterligare nån vecka.

Jag kommer dock ha fortsatt kontakt med lärarinnan som tagit mig under sina vingar under min period av velande.
Vi verkar vara lika i intressen och sätt att tänka.
Hon föreslog nån högskola i Sala till hösten för mig. En herrgård som mer eller mindre är  som ett hotell enligt henne.
Som mycket annat låter det bra och som mycket annat ser jag nog till att det inte blir av.


Den här skolgrejen nu blev inte mkt skola men jag träffade henne och om inget annat gav hon mig ett boktips.
Långt långt härifrån,av Niccolo Ammaniti.
Jag läste ut den på två kvällar. Rekord.


Msnande med Felipe nu och sen sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback