08.19


Tji sömn för mig.
Gjorde ett halvhjärtat försök men hungern tvingade mig att gå upp och steka på två ägg.
Läste lite till i boken sen och blev fuktig i ögat när Agnes mamma dog.
Ja sen var kl 7 så jag ringde L och övertröttsflummade lite för honom på sedvanligt manér.

Och nu e det snart damcurling på g. Dessutom måste jag som sagt ringa psykoskrynklaren vid 9.30.
Så sömnen får vänta.
Hoppas kaffet bär mig över morgonen.


Kärlekssnack i morgonsoffan på fyran nu...Dom har utlovat räddning för alla singlar.
Ska bli råd och tips.  Bara suga i sig.


Och snart är det schlager kom jag på nu. På lördag smäller det.
Då åker silverbyxorna fram och så ska jag styra upp nåt jippo med syskonen,och jag ska göra det bättre än någonsin.
Svårt att hålla igång dom andras låga under fyra delfinaler plus Globen men i år kommer dom inte undan.


Kaffe står på tur. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback