air hockey


Efter nästan 3 timmars spel värker min rygg. Vi gick noll till slut men Ludde hade mig i brygga vid 300 plus.
Pokerpengarna är bortspelade så nu blir det till att hoppas på ett litet lån av L.

Imorse vaknade jag som väntat av dörrklockan.
In stövlade mupparna utan en tanke på att ta av sig skorna. So much för nydammsugen hall.
Svin.

Jag försökte iaf få fram min ståndpunkt som är att jag inte under några omständigheter har råd med en hyreshöjning på 2000.
Det var inte helt lätt att argumentera med typ 3 timmars sömn i huvudet men jag tyckte jag skötte mig bra och tror jag gjorde ett sympatiskt intryck.
Hur mkt det e värt återstår att se. Dom lovade iaf att försöka vara mänskliga i förhandlingen sen.

Nu ska jag byta av Ludde i duschen och sen får vi se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback