grillkrydda


Det sista jag har i matväg är just nu under tillagning.
Schnitzlar med pommes frites vankas.
Hur jag ska klara dom här dagarna fram till nästa utbetalning återstår att se.
Blir förmodligen ett samtal till mamma.
Är så van att det knappt känns jobbigt.

Inatt hade jag ,om jag orkat,kunnat skriva världens längsta inlägg om flickvän kontra singel.
Ett riktigt uttjatat ämne men likväl slutar man(jag) aldrig älta det.

Har sen en tid tillbaks haft en numera sällsynt period av viljahaflickvän,men nu är jag back to normal igen och tror mig varken kunna eller vilja ha nån.

Kanske är läge att prova på det här med att ha tjejkompisar om man skulle ställas inför en sån möjlighet.
Jag e nämligen för dagen utled på allt som har med sex att göra.
Inte för att jag får för mkt av det,tvärtom,utan av andra anledningar.

Och då jag inte uppskattar närhet och sånt så kanske jag under dom rätta omständigheterna kan tänka ett steg längre nästa gång man träffar någon man inte tycker e helt charmlös.


För att byta ämne så läser jag just nu Små citroner gula.
En fet tjejbok men dom första kapitlena har varit läsbara.
Återkommer med en fullständig rescention när jag e klar med den.



ps; Damhockey ser lätt fånigt ut tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback