Helgen


Fredag;

TP-kväll med syskonen och mitt underbara gudbarn.
Tror vi alla fyra delade på förstaplatsen när jag och syrran var tvungna att dra.

Vidare till Grabo där natten tillbringades. Somnade nån gång på morgonen efter ett prat om allt och ingenting som det heter.

Från sängen till Globen där Djurgårn såg ut att må ungefär som jag. Illamående,trött och bajsnödig.

Jag ryckte upp mig framåt kvällen och gästades av Ludde,Emil,Massini Lundini,Abris.
Hade bestämt mig för att inte följa med dom till hot company men som vanligt gav jag vika.
Skillnaden nu var att jag inte druckit en droppe helt enligt min nyuppfunna gameplan.

Ett omgjort och utsökt vackert stamställe hälsade välkommen runt 23.
Jag höll det jag tänkt sånär som på ett glas vin och en 2 cl Fahrenheit(?).


Ungefär lika kul som i vanliga fall,men jag slapp hora runt och jag slapp må dåligt.

Ludde och Mats sov här och gjorde söndagen till en härlig fotbollsdag som inte tog slut förrns 22.,

Nu blir det poker och msn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback