Vardagsmagi


Idag på lunchen stuvade fem av oss grabbar in oss i en bil för att inhandla vinflaskor till lotteriet imorn på fredagsmötet.
Om jag innan trodde att det var genuint bra killar jag jobbade med så fick det jag helt bekräftat under bilresan.
Föraren drog på Lugna Favoriter och alla stämde in i Celines Think Twice.
Jag vågade inte berätta hur glad och överraskad jag blev.

Det är såna stunder jag inte tänker på när jag har en soffperiod och inte vill arbeta.
Tänk vad mycket man missar när man degar hemma.


Nu ska jag lyssna på sista perioden från Globen och blotta tanken på att Idol-Danne och hans far står  där och gormar från VIP-sidan gör mig varm.



ps; Sant att flytten inte gärna kan ske dagen efter nyårsafton. Tänkte inte så långt.

Kommentarer
Postat av: wijken

Asså Idol-Danny i all ära men alla som har ett någerlunda musiköra vet ju att det bara finns en artist i tävlingen - Markus...

... Kan man vara oskönare än han?

2006-11-26 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback