Varma lakan


Här sitter jag och inte kan sova.
Och om 3 timmar ringer alarmet. Jobb. Ett jobb som igår var väldigt kul men också ångestframkallande.
Mitt huvud lär sig aldrig det här med nya situationer och nya människor.
Det resulterade i ett psykbryt på kvällen men det kändes till slut okej när jag somnade vid 22.
Bara för att vakna efter en dryg timme och sen var det kört.

Vet inte hur jag ska klara av det här.
Yrseln blir inte direkt mindre påtaglig av en natt utan sömn,och idag är det 9 timmar som står på menyn,att jämföra med gårdagens 4 vilket var mer än nog.

Det ska mkt till att det här blir bra i slutändan men då får jag försöka vara nöjd med att jag tog mig dit nån dag iaf,och sen ska jag hyra ut min lägenhet,kräva att få bo hos mamma,och sen dricka vin och skriva en bok.


Har jag riktig tur gör den här övertröttheten att jag inte har kraft nog att spänna mig så mycket,och det enda jobbiga blir skammen över att sitta och gäspa och se ut som ett spöke hela dagen.
Får ställa mitt hopp till Ludde och mycket kaffe.

Nej nu ska jag göra nattens femte försök att sova.
Härliga livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback