03.10


Lite manodepressiv är jag nog ganska säkert.
Har precis blivti klar med tvätten och det räckte för att få upp mig åtminstone ett pinnhål från källaren.
Det e fortfarande inte bra och inatt ville jag bara gråta när jag gick hem i regnet.
Inget gick bra och jag kände mig extremt ensam.
Jag gillar inte att säga det men ensam kände jag mig.

Om två timmar är det 22 år sen jag föddes.
Jag hade nog inte varit helnöjd om jag då hade fått se en glimt av min tillvaro idag.
Om vi leker med tanken att en nyfödd hade förstått någonting.


Men men. Jag e ändå halvnöjd med hur jag e som person och förhoppningsvis vänder jag snart på godhetskurvan och blir bättre för varje år som går.


Imorn/ikväll kommer mamma med bröd och soppa. Ska bli kul att träffa henne.
Få lufta av sig lite, för är det nån dag jag borde kunna få prata om mig själv så är det på min födelsedag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback