Alexis


Nattens sjunde förvirrade blogg och slutet börjar närma sig.
Sista glaset är nog i min hand och jag bävar lite för sömnen och baksmällan imorn.
En skiva full av ballader har åkt på och det e Westlife,Mariah Carey och det e Backstreet boys och det e ABBA.
Än så länge mår jag bra men jag kom precis att tänka på en tjej som gick i min klass i lågstadiet.
Hon dog under sommaren innan jag skulle börja fyran och vi var kära i varann tror jag.
Om man får sakna någon på så pass lösa grunder så gör jag det.
Jag inbilllar mig att vi hade nåt och ibland drar jag det så långt att det var Hon och nu är det kört för detta liv,och ser det som en förklaring om jag förblir singel.

Jag ska träffa ett medium någon gång i november. Jag hoppas jag då får kontakt med henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback