Champis


Det finns människor som GÖR saker och så finns det människor som TÄNKER.
Det finns säkerligen också dom som gör bådadera men för enkelhetens skull skippar vi dom.
Jag tänker en massa.
Jag skulle gärna vilja tillhöra den andra sidan men jag är helt enkelt inte glad.
Hur gärna jag än skulle vilja så kan jag inte jobba,festa,resa,ha kul,vara glad,ta foton,älska livet.
Inte just nu iaf.

Så nu ska jag försöka tänka ut varför det i detta nu ligger en tjej i min säng som "bara vill vara kompis".
Trots mina ändlösa tirader om att jag inte vill eller förmår ha tjejkompisar.
Trots att det dom gånger vi setts varit HON som varit mest fysiskt flirtig.
Trots att hon mycket väl vet att man inte beter sig som vi gjort om man är 100% kompisar.
Trots att hon kom hit idag,drack vin och,som sagt,ligger i min säng.

Det e säkert frestande för dom som läser att dra slutsatsen att här har vi en bitter,kåt kille som känner sig ledsen/blåst.
Till någon del är det säkert så,det var inte balsam för själen när hon sa orden,men mest av allt är jag irriterad på detta skitspel.
När jag inte hör av mig eller kanske bara lite avvaktande fysiskt,då är det "du tycker inte om mig längre...buhu".
Som alltid är man torsk i längden och det kan jag ta om det inte kändes så oärligt hela skiten.
Jag vill inte ha en tjejkompis. Vill du mysa så myser vi,vill du ha sex så har vi sex,vill du lära känna varann så lär vi känna varann.
Men inte det här jävla mellanpissalternativet som bara går ut på att ha övertaget i relationen.

Hade jag inte varit hemma hos mig själv hade jag dragit härifrån men nu har jag att välja på en sorts skamlig,fadd återgång till sängen,eller en bitter(ja BITTER) natt på soffan. I mitt eget hem.


Jag är arg. Kan vi bara hångla så kan jag somna sen och ha övertaget?
 

Kommentarer
Postat av: Princess of norrland

Jag vill mysa, hångla, lära känna och knulla sig

2006-10-16 @ 18:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback