Nirvana


Jag hade tänkt skriva en glad blogg om att jag gillar Nirvana just nu,och att jag vill ha samma stil och leva som Hugh Grant i Om en pojke.
Jag har sett filmen säkert tio gånger nu och jag känner samma känslor varje gång.
Exakt så cool önskar jag att jag var och hans pengar och fritid vill jag också ha.


Men. Pokern. Det kanske är svårt att få ihop med tanke på att jag sitter och skriver hyfsat sansat just nu men jag vill inget hellre än att ha sönder massa saker.
Eller åtminstone kunna uttrycka i ord hur jävla fitthorig otur jag haft och hur jävla genomäckliga dom flesta man möter är.
Dom är efterblivna. Och vinner.


Nu vet jag inte vad jag ska göra. Har varken pengar eller något tidsfördriv om dagarna och nu är pokerpengarna slut.
Jag känner mig rånad av nån sorts överhet. Det ska faktiskt inte FÅ gå till så här.


Kommer säkert skämmas när jag läser mina ord en vacker dag men det är såhär jag känner just nu. Fitta.


(5 min senare)
dagens låt; Brenda Lee - Stupid cupid. Det är den allena som håller mig borta från all ilska just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback