Snö


Mitt internet vill bara fungera ett par minuter per dag men nu hoppade det på plötsligt så jag skyndar mig att skriva.
Hand i hand med nätbristen har en hemsk sjukvecka gått.
Halsont,illamående,huvudvärk och framförallt yrsel. Jag hatar yrsel.
Jag har varit så yr att jag två kvällar inte ens kunnat ligga i fåtöljen och kolla tv.
Hoppas jag glömmer det ganska fort för det är en hämmande sak att tänka på annars.
Att inte kunna stå upp och dessutom tro att man ska dö är illa nog att uppleva i hemmet och då finns risken att man drar sig lite för att riskera befinna sig nån annanstans när det inträffar.
Men jag har varit med om liknande grejer förut och lyckats komma över det hyfsat så jag hyser gott hopp om att göra det återigen.

Mer positivt tänkande. Jag har ett par nya vinterskor,snart har jag förhoppningsvis ett fullt fungerande nät igen och efter det kanske snön kommer.
Och på lördag gör jag min riktiga debut i korpens inomhusfotboll.
Förra säsongen blixtinkallades jag(jag var på plats som åskådare men 5 min före matchstart märkte dom att dom saknade målvakt).
Jag var bakfull,,bollrädd,ville gå på toaletten,yr och fylld av scenskräck(Ingen förutom spelarna på plan såg på men det räcker) men jag klev till sist in.
 Vi vann med 1-0.

Jag hade aldrig och har aldrig efter stått i mål  men i år är jag alltså förstemålvakt.

Och på söndag får jag fint besök från Norrland.
Jag ska nog övervinna mina kalla fötter och vara en man och göra något bra av det.
Om inte annat har jag aldrig haft sex på hotell och lyckas jag charma henne kan det nog bli en bortamatch.
Hon läser den här bloggen men vi e ganska öppna med sånt där.

Nu tänkte jag läsa Om en pojke.
Att läsa böcker jag redan läst är en nyfunnen hobby.
Ett par års förblifluten tid gör skillnad på hur man uppfattar en bok.

Dagens låt; The Killers - All these things that I've done


Kommentarer
Postat av: norrländskan

ne inge sex blir det...sakta fram..

2006-10-26 @ 16:17:32
Postat av: Robin

"Norrländskan" är en 23-årig svensk man bosatt i Norge som har tråkigt på sin fritid.

2006-10-26 @ 16:31:51
Postat av: Princess of norrland

Ditt mongolid :P

2006-10-28 @ 12:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback