Viva las vegas


Just det,det var det jag skulle skriva om.
Att det här med att det finns någon för alla....Det måste ju bara stämma om man tänker på dom otals(otals!!) färglösa människor med partner det finns.
Bonde söker fru. Lönnfet medelålders nörd söker fru. Stentråkig 28-årig tönt söker fru.
Nu vet jag inte om någon av bönderna får någon i slutändan men hur kan damerna och tjejerna ens ha anmält sig?
Förstår inte dom där 19-åringarna att det finns killar som är från en helt annan värld än dom där tölparna?
Då menar jag inte landet vs storstan utan helt enkelt mänskliga kvaliteér vs grottmänniska.
Jag sitter och tycker det är obegripligt men det är väl så att det finns fler slätstrukna människor än man vill tro,och okej att jag kanske inte borde döma folk efter en timmes tv-program.
Och okej att jag själv inte alltid slår folk som spännande men hade jag själv beslutat att vara med i tv för att hitta en tjej så vill jag tro att jag gått genom rutan lite mer än nämnda bönder.


Undrar om jag gör det nu igen...jämför mig med andra vilket man inte skulle göra om man hade en bra självkänsla.
Men man måste ju få anse att en människa är pisstråkig?
Kanske hade jag brytt mig mindre om jag själv varit i harmoni.
Kanske hade jag inte ens sett Bonde söker fru om jag varit i balans.



Dagens låt; Vaya Con DIos - Time flies


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback