Grönt ljus


Det mest spännande som hänt idag är att jag imorse,utan sömn i kroppen,gick upp till bageriet och gjorde av med 100 kr.
Två magnifika smörgåsar,två Pago,ett vaniljhjärta.
Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att jag haft någon som väntade på mig därhemma.

Jajja. Nu e jag vaken och halvfräsch igen.
Kaffe och Manic Street Preachers följt av go-kart ikväll. Ska bli kul.


Gällande valet känns det bara mer och mer fel att högern vann.
Det har gått så långt att jag har små,väldigt smål iofs,funderingar på att bli medlem i Miljöpartiet.

Gustav Fridolin knockar mig varje gång man ser honom i tv.
Till och med min far är kär. "-Man blir glad när han pratar".

Då ska man veta att det i hans,pappas,ögon är på gränsen till homoerotiskt att säga så.
Dessutom hör man i stort sett aldrig liknande mysdjupa saker från honom oavsett vad det gäller så det var ganska uppfriskande.


Kommentarer
Postat av: Larsson

Jag tycker att miljöprtiet e helt din grej robban.
du har ju alltd kännt det där lilla extra för naturen.

2006-09-25 @ 20:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback