Ha den äran


Jag önskar mig en mössa och ett par tumvantar.
Och en skräddarsydd fet tavla föreställandes männen i mitt liv,som är
Bruce Springsteen,Cat Stevens,Ulf Lundell.
Kanske Robbie Williams också så blir det mer symetriskt åldersmässigt.

Men jag tvivlar på att jag får tavlan för jag har inte nämnt min önskan för någon.


Vidare undrar jag om min lyckokaka jag fick med japanmaten för några veckor sen,talade nån sanning eller om den bara var den äckliga lilla komersiella lapp man utgår från att den är.

"You´ll soon fall in love!" stod det iaf och jag väljer att ge den ett par veckor till.


Min mamma tycker att jag har blivit cynisk förresten.
Den gamla goda Robban har tagit semester,sa hon.
För oinvigda kanske det låter som ganska hårda ord och det e det väl men i sammanhanget e det lugnt.
Jag tycker själv detta men vet inte vad jag ska göra åt det eftersom det känns mest ärligt att tänka som jag gör just nu.
Man kan väl inte låtsas tänka snällare än man gör?
Hoppas det sker nån ändring med nåt för det är en halvfarlig väg jag e inne på känner jag.


Heja lyckokaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback