Kreppola


Jisses vad bakfull jag är.
När en tjej bestämmer sig för att man ska bli full så blir man det.

Innan suporgien började var vi,jag L och L:s flickvän A, på visafton på mosebacke.
Två herrar som tolkade Ted Gärdestad.
Det var en annorlunda upplevelse och ganska bra men jag grämer mig lite att jag valde bort hockeyn..
7-4 till Djurgårn och över 4000 personer på hovet! Det e lite halvgalet tycker jag och hade gärna varit där.


Nu ska jag försöka ta mig bort till centrum och köpa den vinflaska jag är skyldig min inneboende.
Blir nog en sväng in på burger king också när man ändå är i närheten.


Nej jag mår inte alls bra. Fan ta tjejer och shots. Det är så onödigt.

Kommentarer
Postat av: Camila

Hörrududu (med norrlänsk dialekt) tycker inte du ska vara så hårt dömmande mot tjejer. Shorts förstår jag, men tjejer är helt ok!

2006-09-06 @ 17:09:48
Postat av: Camila

SHOTS, ber om ursäkt för det lilla r:et.

Nu tycker jag att du samlar insperation och skriver ett nytt inlägg, fanklubben väntar med spänning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback