kronärtskocka


Ännu en skitdag lider mot sitt slut.
Somnade 12,vaknade 17.
Åt pizza,såg på Idol,satte mig vid datorn.

Avbokade en inplanerad restaurangträff med familjen för att få vara ifred med ångesten(ytterligare ett förstört ord).

Imorgon hoppas jag på ett uppsving.
Merseysidederby med Stefan på det fallfärdiga haket Fox and Badger.
Man hör på namnet att dom knappast behövde plocka fram alla stjärnor när dom betygsatte det.
Ändå,öl och en rolig Stefan borde inte bli tråkigare än porrsurfning och leda.

HIV-testet jag skrev om gick bra. Ringer dom inte inom en vecka e allt grönt.
Två saker dock som inte var så muntra;

1) Musiken som spelades i väntrummet....I tur och ordning kom;

Vem tänder stjärnorna?
Think twice
Snart tystnar musiken

Jag gillar låtar som dessa men inte kl 10 på morgonen i väntan på att testa sig för hiv.

2) Jag blev bög med hela väntrummet. Min,SANNA,version om varför jag ville testa mig kändes rätt ihålig. "-Min kompis med svåra tvångstankar/fobier råkade få lite av mitt blod på sin hand igår så han bad mig gå hit"

Stackars sate, måste damen i receptionen ha tänkt.
Stackars lilla som hellre än att outa knåpar ihop osannolika historier.

Nu är det gjort iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback