Runkbås


Det blev halvbra. Tack vare min inneboende som fortsatte långt efter att jag börjat strejka.
Det e inte ett klockrent bygge men det är i sämsta fall ett runkbås eller lite finare uttryckt en mysig koja.

Så dagen tog sig även om den inte varit bra på något sätt.
Jag var på en gratiskonsultation angående min begynnande(långt gångna) tunnhårighet.
Det mesta lät ganska bra men 40 tusen är pengar jag inte har.

Det blev även definitivt att jag återigen är arbetslös.
Ingen grej man skakar av sig lätt och går inte min storslagna b-plan i lås kan det bli en ovanligt jobbig höst/vinter.
Hej hej lyckopiller.


Nu ska jag komma på något att äta och sen försöka få ner det.
På kvällen är affärsmöte med min tilltänkta kompanjon inplanerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback