Scrubs


Nyss hemkommen från ännu en vardagsfylla med Ludde.
Som vanligt hamnade vi,efter lite omvägar,på Hot Company.
Tro det eller ej men ikväll kom två tjejer fram till oss och frågade om vi behövde sällskap.
Det gjorde vi och efter en dryg timme hade jag mitt nummer.
Hon såg ut precis som hon den blonda i Scrubs.som e lite av min drömtjej.
Jag sket högaktningsfullt i tvådagarsregeln och messade henne nån halvtimme efter att dom gått.
Hon svarade. 
Så nu har jag äntligen nåt att hänga upp allt på ett tag,,

Hann även med att totalnegga en stroppig tjej vilket nästan var lika tillfredsställande som samtalet med nämnda Scrubstjej.

Idag har varit en bra dag. Fler såna så mår jag bättre.
I helgen ska jag träffa min mamma och på måndag fyller jag år.
En födelsedag jag nog helst vill strunta blankt i men tillåts inte  göra så,så då e det bara gilla läget och försöka trivas med att stå lite i centrum.

Nu ska jag lyssna på Bruce i hörlurarna medans Ludde sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback