37,1


Ikväll var jag nere på Sabbatsbergs närsjukhus. Jag hyste inga tvivel om att jag hade minst halsfluss. Alternativt något sällsynt skit på tungan,som i två dagar har svidit och värkt något förjävligt.
140 kronor kostade det att få veta att jag på sin höjd har ett virus,som bara är att vänta ut.

Jävla skojare. Som om jag inte märkte att det enda dom kollade var just halsfluss,och när det visade sig vara negativt var det väl smidigast att friskförklara mig och skicka hem cepet.

Jag är i stora smärtor. Mindre övertänkt var beslutet att tröstäta efteråt på McDonalds. Pommes frites. Salt.
Nej jag är i gungning efter det här. Fick mersmak senast vid halsflussen och hade sett fram emot ännu en triumf. Nu är man inget annat än den vanliga hypokondrikern.

Det positiva är att jag imorgon inte blir förbjuden att pussa på mina gudbarn,under påskträffen.

Imorgon spelar aik och en vinst för kalmar där skulle göra det här till en ganska bra premiäromgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback