Anders Wijk


Jag döper inte en blogg efter en kompis om jag inte är på riktigt riktigt bra humör.
För ett par timmar sen skrev Anders "seven?" på msn.....Jag var trött och lite less på poker,men jag var hungrig så jag sa ja.
Möttes av en Wijk på sprudlande humör. Pengarna fortsätter rulla in.....Jag tog det på det enda rätta sättet. Jag blev inspirerad. Så hemma igen bänkade jag mig för mer lir. Tvärtemot vad jag tänkt från början.
 Det blev bra. Vann $773.



Mer Anders....I lördags på Dubliners skrålar han "Hundra dollar,vem som fixar ragg först?!"......Då jag knappast såg honom som någon som vet hur man raggar sa jag ja och räknade kallt med en 0-0match.
En minut senare går han iväg med en tjej....
Jag är överygad om att det e riggat och att jag precis blivit hustlad.
Men det visar sig faktiskt att det inte var så.
 Därför fick jag idag glatt föra över dessa $100 till hans pengabinge.


fotnot; För dom som eventuellt känner A.W och slås av tanken att han ju har flickvän så ska jag lugna er....Det var en kul grej. Thats it. En minuts dans,och sen en stunds prat. Han är nog den mest trogna killen jag känner. Egentligen borde man inte ens behöva gradera en sån egenskap....."Mest trogna".....Men så är det iallafall.


Nu är klockan 05.19 och det är nattinuffs i en renbäddad säng. WP.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback