Bobby Jean


Jag älskar mitt sovrum. Mitt rum. Jag älskar åsynen av det när man kommer hem sent småfull,trött som nu. Lampans ljus och täckets mjukhet och svalhet är helt underbart.
Men det är inte därför jag skriver. Jag skriver för att jag hoppas det här ska bli en vändpunkt i mitt liv. Jag skulle kunna trassla in mig i obegripliga wannabefilosofiska resonemang,men egentligen räcker en enda mening.
Nästa tjej jag har sex med ska vara min flickvän.

Jag är så less på den här skiten. Inte ens jag själv,som ändå är rätt delaktig i händelseförloppet,förstår varför jag gör som jag gör.

Jag mår illa.
Det här är inte den person en 12-årig Robban hade velat vara. Jag har tänkt så här förut men fuck it...från och med nu ska jag sätta värde på mig själv. Och jag ska träffa en bra tjej. Går inte det ska jag träffa en bra tjejkompis,och går inte det så ska jag vara ensam.

Jag mår illa.
Jag är ju en mjukis egentligen. Ingen som horar runt såhär. Varför kan ingen bra tjej gilla mig? Så hade jag sluppit det här.
Jag vill vara snäll,jag vill ha ryggrad,jag vill ha integritet,jag vill vara rolig,jag vill vara smart,jag vill vara sympatisk,jag vill vara lätt att gilla,jag vill gilla mig själv.


Nej. Det är dags att sätta hårt mot hårt i kampen mot tanken "Varför inte?"
Hur gör man för att gilla sig själv på riktigt på riktigt på riktigt?? Kan ingen lära mig det.


Älskade säng var det ja. Den har jag alltid. Godnatt allihopa.

Kommentarer
Postat av: Pierre

bla bla bla. tror dig inte en sek och ser framemot nästa ångestfyllda sms ang "fet tjockis" Avd tårta på tårta (bokstavligen?)

2007-04-26 @ 10:58:37
Postat av: Anonym

Det är inte många i världen som tycker så synd om sig själv som du robban

2007-04-26 @ 19:07:03
Postat av: Sara

Absolut inte! har jag betalt för gurkan ska jag äta den... o det gäller dig också! Förresten så har du gjort en tabbe i bloggen: Det går aldrig att bli dum igen,hur mycket man än försöker min vän... du får hitta felet själv! tjing tjing


Postat av: wijken

Snark

2007-04-26 @ 21:46:38
Postat av: Anonym

skor ska vara vita på bröllop typ och kanske på några sneakers. men det räknas inte.

2007-04-26 @ 23:03:02
URL: http://personligasofias.blogg.se
Postat av: Robban

Var ska jag börja?

Tycker synd om mig själv? Du är uppenbarligen tjej,och feltolkar det jag skriver. Horor...När jag INTE tycker synd om mig själv,får man någon cred då? Nej exakt...Var tyst bara.

Sara; Varm gurka är skit. Och du svarar inte på msn. Alltså är du också skit.

Wijken; Kom tillbaka när du lärt dig uttrycka dig som vanligt folk.

Sofia: Försök inte...Skor ska vara vita. Basta.

2007-04-28 @ 02:49:36
Postat av: Robban

Nu har jag läst igenom mitt inlägg,och du kan faktiskt fara någonstans. Var någonstans tycker jag synd om mig själv? Jag resonerar högt. Anonyma jävla cp.

2007-04-28 @ 02:55:08
Postat av: Micke

Såja Robban !! Bit ifrån!! Vi hatar er anonyma !!!!!

2007-04-28 @ 08:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback