Die Hard


Den nyktra delen av mig says;


Bayern Munchen - Milan 2
Liverpool - PSV 1
Vancouver - Dallas 2


100 kr...odds 12,0.

Kommer vakna till rubriken "Sedins show gav Vancouver segern". Men men.



Som jag sa i ett tidigare inlägg så är jag alkoholist. 3 öl under fotbollen med A och 3 st. andra. Vin nu. 

Fick idag tillbaka ett par grejer från läraren i svenskan.
På novellen fick jag VG.
På referaten fick jag G. "Texten var VG men du glömde källanvisning."

Jag kommer iaf få VG till slut. Skrattar bäst som skrattar sist.


Den fulla delen av mig says;


Jag hatar tjejer. Till en början,så länge det är luftslott är jag helsåld.
Sen e det kört. Jag blir missförstådd gång på gång och det verkar inte finnas några gränser för hur dumma ni kan vara.
"Jag letar efter en vildare personlighet"........"Tränat på ödmjukheten ser jag?".....

MEN BESTÄM DIG DÅ.


Jija. Nu e vi nere på två. Två praktexemplar till luftslott men ändå två.
Den ena tror jag är för barnslig. Hur gärna jag än vill se motsatsen. Jo..hon är för barnslig.
Den andra har jag inte träffat.


Kan det bli kallare?



Trygghet = Scenen i slutet av Die Hard 2(?)......John McCain(Bruce Willis) ligger sårad men okej,på en landningsbana. Terroristerna är  nära att lyckas fly i ett flygplan.
En linje av besnin sträcker sig från vår hjälte till flygplanet som är i färd att lyfta.
Jag har tänkt på det här länge men aldrig skrivit det,men när Bruce ligger och tänder eld på bensinen med orden "yippe kayeyh mother  fucker" och sen vet att linjen av eld kommer hinna ifatt planet innan det lyfter...Är inte det lite trygghet? Nu kan jag inte göra mer....det är lugnt.
Grymt.


Nu ska jag kissa.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback