DIF - HBK


Stadionpremiär om 3,5 h och det känns mest jobbigt att ta sig dit.
Jag hoppas såklart på ett mirakel,att dom på 10 dagar hunnit bli ett helt annat lag,men det känns inte som att det kommer hända.
Hoppar över svenskalektionen för att vara på plats,och det känns redan nu som ett felval.

Lördagen blev okej. Gick ensam på 25-årsfesten utan att känna någon utöver födelsedagsbarnet.
Kände mig långt ifrån bekväm och kan inte säga att jag hade säraskilt kul,men jag hoppas det var en nyttig erfarenhet.
Runt 23-24 tog jag en taxi in till Norrmlamstorg och mötte A med vänner.
Slutade på Dubliners och sen en "efterfest",med D och två damer.
Min inneboende kunde varit mer belåten med mitt uppträdande,när jag mitt i natten bankar på hennes dörr tills hon vaknar. För att sen tvinga till mig hennes sprit.
Känner att jag kunde ha skött den situationen bättre.

Söndagen skäms jag över. Planen var att jag och hela familjen skulle fira min underbara lilla brorsdotter.
Jag sov. Jag sov i mer än ett dygn i sträck i stort sett. Vaknade nu imorse,måndag kl 9.
Omoget är ordet vi alla letar efter.
Vet inte hur jag ska reparera det här men på något sätt får det gå.


Idag har jag varit i Vasaparken med mr Wijk. Mår bra av att umgås med någon som om möjligt är ännu tröttare och segare än mig. Härliga Anders!


Nu ska jag försöka lägga upp kvällen på bästa sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback