Don Corleone


Blev ingen bio. När brorsan ringde imorse ville jag mest av allt dö av trötthet. Som tur var kände inte han heller för en film så jag slapp vara krånglig.
Istället hälsade vi på syrran och tog en lunch ihop.
 Efter det,jag och bror ut till ICA Maxi. Jag köpte en ny kaffebrygg. Hur snygg som helst var den. Ett nytt älsklingsobjekt här hemma.

 Sen hämtade vi världens bästa 2-åring på dagis. Var tillsammans hela dagen, och älskar att vara "Buppan" eller "Poppan" för henne.

När hon somnat var det dags för tv-spel mot hennes pappa. Han slaktade mig på pro evolution(fotboll) och jag gillar inte att jag e så dålig som jag faktiskt är.
Tror inte det hade något med saken att göra,men vi rundade av kvällen med ett litet tjafs om huruvida han skulle köra mig hela vägen hem eller bara till pendeln.
Båda var trötta och vi försonades sen på telefon.


Imorgon har jag engelska och fan ta alla om inte F är där. Senast hade hon mage att inte vara närvarande vilket gjorde hela lektionen mer eller mindre onödig.

På kvällen sen kommer LUDDE, och eventuellt tillsammans med Massini Lundini blir det kanske något kul.
 Lördag = DIF-Helsingborg. Bli full ihop med S och sen vara trött hela kvällen. Ser fram emot det.


Nu ska jag göra ett försök att somna rekordtidigt. Hejja mig. Och förresten,.Idag har jag inte spelar poker. Ännu mera hejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback