Fans


Plus $1500 idag,och gårdagens händelse här på hemmaplan känns klart överkomlig. No big deal när allt kommer omkring.
Men ratislav stana vad illa jag har mått idag,fysiskt sett. Det blir mer och mer tydligt att jag har alla förutsättningar att bli alkoholiserad.
Den dagen den sorgen.


Jag satte mig ner nu ikväll för att se över svenskaläxan. Tyvärr hittade jag inte en enda stödrad om vad fan läxan bestod av. Prata om att överskatta sin minnesförmåga.


Nu ska jag lägga mig och läsa Fans, av Fredrik Strage. Sjukt intressant kapitel om Agnetha Fältskog och hennes förhållande med en holländsk stalker. Osannolik berättelse.



5 dagar kvar till premiären....

Kommentarer
Postat av: pierre bengtsson

han heter raStislav...

2007-04-02 @ 01:11:38
Postat av: wijken

...läser blogg 05.02. Det finns fler än dig men bra dygnsrytm! Åååååååååååååååååångest!

2007-04-02 @ 05:03:20
Postat av: TBS

Svenskläxa.

Postat av: TBS

Vill också läsa Fans, vi kanske kan byta mot Volvo Lastvagnar? : )

Postat av: Robban

Pierre(Andreas) och TBS; Jävla Lindströmwannabees.
Anders; E man i Monte Carlo ska man fan vara vaken så många timmar som möjligt. Även om det enda man gör är att sitta på rummet med room-service och nätpoker..
TBS; Ge mig ett par dagar så e jag klar.

2007-04-02 @ 15:23:23
Postat av: andreas

Jag tror Rastislav vill att folk skriver hans namn korrekt då du troligtvis skulle tycka det är obehagligt att folk skrev ditt namn "Robbin". Vilket jag länge har funderat på om det ändå inte är det mest grammatiskt riktiga eftersom o:et i ditt namn är en kort vokal. Annars ska ditt namn uttalas Rooobin. (Ursäkta min dåliga fonetiska skrift)

2007-04-02 @ 15:36:01
Postat av: Robban

Tveksamt om Rastislav läser här för det första.
Vad gäller mitt namn, så har Djurgårn en ungtupp som heter Robbin Sellin...Vi kanske ska maila honom?

Eller så väntar vi bara på att TBS loggar in och ger oss en förklaring.

2007-04-02 @ 15:41:16
Postat av: TBS

Råbbinn?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback