JJJJ?


Svenska idag. Fick tillbaka lite grejer.....Filmrecensionen satte jag som en smäck tydligen. Mycket Väl Godkänt.
Även provet gick bra. VG. Ska dock bråka lite om hennes tolkningar på nästa lektion...Tror inte det kan bli ett mvg av det men rätt ska ändå vara rätt.


Var idag på en butik för att reklamera mina hummelskor som gått sönder i hälen efter rekordkort tid.
Det slutade med att han tog in dom för lagning och kvar stod jag i ett par jag inte alls trivs med.
Tanken på att känna mig ful i tre dagar slutade med att jag köpte ett par nya puppor....Som jag e väldigt osäker på. Dom är på gränsen. Ska se om jag kan hitta en bild sen och klistra in här...
Poängen är att jag har en snuskigt dålig uppfattning av pengar just nu.


Kommentarer
Postat av: wijken

Fyrtal?

2007-04-24 @ 14:35:55
Postat av: Robban

Har redan förklarat för dig,men om det nu sitter ytterligare någon och inte blir klok på rubriken,så hade jag från början ett stycke om en pokerhand som sen gallrades bort..
Var det här det mest meningslösa förtydligandet någonsin? Jag har druckit. Stick och brinn. Sen ser det bra ut med fler kommentarer också..alltid lurar det någon att det här är en blogg med drag i.

2007-04-25 @ 01:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback