Kiddo


Ännu ett i raden av nattliga 7-11besök har precis klarats av,och deras big toast,ost&kalkon,blir bara godare och godare.
Kl e nu 04.30 och vid 10.00 ringer alarmet. Hur ska det gå? Bio med brorsan, och sen hem till dom och vara med mitt gudbarn. Det kan bli det som gör att jag trots allt tar mig upp när klockan ringer.


Här tänkte jag göra en fin övergång och utse tidernas häftigaste filmscen. I slutet av Kill BIll 2,när Uma ligger med sin dotter i sängen och kollar på tv. Det är något med ljuset och stämningen där som är så jävla grym.
Det är nästan så man själv skulle kunna tänka sig att skaffa barn någon gång.



tillägg; Boktips! Hitills har EN person,varit artig och lyssnat på min vädjan. Jag vet att ni andra inte läser men ni kan låtsas. Dra till med en titel ni råkat höra någon gång.

Kommentarer
Postat av: Anonym


Svårt med boktips, när jag inte ens vet vad för böcker du gillar. Men okej, världens bästa bok heter Syskonkärlek och är skriven av Katarina Von Bredow men den är antagligen ingenting för dig. Gillar du deckare så tipsar jag om alla böcker av Harlan Coben, en sjukt bra författare. Och just nu läser jag en bok av Marian Keyes men det är nog inte heller något för dig. Så, nu har jag gjort mitt jobb. Och idag ösregnar det på Tyresö, perfekt sitta-inne-och-läsa-dag.

2007-04-19 @ 12:03:01
Postat av: Pierre

Ola Andersson-Så funkar fotboll

2007-04-19 @ 16:24:20
Postat av: wijken

Tärnigspelaren, eller som jag kallar den, SYLTspelaren.

2007-04-19 @ 22:43:52
Postat av: Robban

Linda?; Jag har två tumregler när det gäller bokval. 1) Inga kvinnliga författare 2) Inga deckare. ....Gillade dock titeln Syskonkärlek,så ska trots allt googla den nu.

Pierre; haha

Wijk; syltwijk

2007-04-20 @ 00:21:26
Postat av: Sofia

Mupp!!!!
jag gillar parfymen av Patrick Süskind

Postat av: Anonym

Inte Linda. Men väldigt typiskt Robin att inte läsa något av kvinnliga författare. Du är en sån tönt. Haha.

2007-04-21 @ 22:57:33
Postat av: Robban

Sofia; Har läst den. Den är bra!

Inte Linda; Jag jobbar på det.

2007-04-22 @ 14:12:40
Postat av: Anonym

Lite besviken att du inte fortsätta gissa menmen..mitt ego kan ta det. För övrigt, ett till tips: Nick Hornby. Antar att du är en Hornby-kille men ifall du skulle ha missat honom. Men läs inte den senaste, jag tog mej inte ens igenom den och jag brukar alltid ta mej igenom böcker..

2007-04-24 @ 11:46:01
Postat av: Robban

Skojar du? Då vet jag iaf att du inte står mig särskilt nära...Hornby är min kille. Jag har läst allt av honom,och gillade även Fallhöjd,vilken jag tror är den senaste?

2007-04-28 @ 04:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback