Mästarnas liga


Min onsdag i korthet. Vaknade kl 16 trots att jag somnade 23. Sov alltså i 17 timmar. Carpe diem!
Kl 16 hade jag ett val. Böla och förbanna världen,eller ta mig i pikén och göra det bästa. Jag gjorde det senare. Gick till skolan. Kollade på en ganska bra film. Hade sen en helkväll med Anders. Champions league,öl,mat,taxi,Carmen,öl,Göta källare,öl,mat,taxi.
En händelselös men trivsam kväll.


Nu är jag ledig tills på tisdag och det e nog det jag gillar bäst med att plugga(tio timmar i veckan); Min ledighet känns välförtjänt.


De flesta skulle gilla min tillvaro så som den ser ut just nu. Alltså ska jag inte gnälla sönder den genom att tänka på framtiden.




37 timmar kvar nu.

Kommentarer
Postat av: TBS

Hurrö Booba, vi måste ha en plan för morgondagen nu. Jag röstar för öl.

Nivå?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback