Norlings kakmonster


Norlings monster var inte så läskigt alls ju. Underbara Kalmar. En fröjd att se 26 000 fågelholkar.
Lite bråk på läktaren också...nu känner man igen sig igen.
Kan Djurgårn bara höja sig en 2-300% framöver så kan det bli en rolig säsong kanske.


Imorgon har jag ett engelskaprov och det känns som att det kommer gå bra. Gör det inte det så händer inget värre än att min självbild får sig en knäck.



Just ja. Jag och min inneboende pratade ikväll om att starta en stående spelkväll varje vecka.

Dom som kan komma,kommer.

Hon yrkade för poker. Jag lutar mer åt TP. Blir nog både och om det blir av.


Den som vill är välkommen med en intresseanmälan här.


Älskar är ett ord som jag typ aldrig använt i nyktert tillstånd,förutom i en och annan Djurgårdsramsa,men mina gudbarn dom älskar jag verkligen.
Det är färglöst att lyssna på så jag stannar där. Dom är världens underbaraste.


$700 plus idag förresten.


Kommentarer
Postat av: TBS

Sällskapsspel är ju alltid kul, jag kan dock omöjligt umgås med folk i nyktert tillstånd.

Postat av: Sara

Jag ville ju komma o spela... men sen blidde det inte så :) You know the story!

2007-04-10 @ 20:32:16
URL: http://rapporteramera.blogg.se
Postat av: Robban

TBS; Inte jag heller så dricka är självklart.

Sara; Du är sopig. Men har chans till revansch framöver.

2007-04-10 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback