Notiser


Finns det något skönare än att sova med öppet fönster när det är lagom svalt ute?

Idag hoppas jag mina kläder och starspengar kommer.

Igår ansökte jag till Matte A,komvux. En femveckorskurs.Start 28 maj.

Aik spelade skit idag,vilket är bra. Det dåliga var att dom vann.

På torsdag ska jag på bio för första gången på 8 år.

Jag behöver boktips!! Skriv bland kommentarer!

Jag är inte övertygad än, men Hälsingland och Evighet är två bra låtar med Tomas Andersson Wij.

Nästa lördag har jag en dejt med en cool tjej från msn.

Nu ska jag byta in massa Djurgårdsspelare i mina drömelvor.

Kommentarer
Postat av: ligge

Jens Lapidus - Snabba cash. har läst lite i den och den verkar bra. vet dock inte om den passar din filosoferande anda. gör din grej. din blogg är skönare än grabo's. puss

2007-04-18 @ 19:36:31
Postat av: AIK

kul att du tycker de spelade skit...
Jag håller med, de sög första 22 min.
Sen hände något.
Kul att DIF vann sist, roligare att de torska mot BP

2007-04-18 @ 21:15:43
Postat av: Robban

Ligge; En kompis tipsade om den förut,men baksidan lyckades inte fånga mtt intresse. Uppskattar ändå att du som enda person hitills tagit min uppmaning på allvar!
Vad gäller min vs grabos blogg kan jag inte annat än hålla med dig.

2007-04-19 @ 04:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback