ons - sön


Igår; Jag tror att jag mer eller mindre nålade engelskaprovet. Var klar först i klassen och under någon minut funderade jag på att sitta kvar och vara moraliskt stöd åt Frida. Beslöt mig till slut för att jag är trött på missriktade gärningar av den typen. Blir alltid bara fel.
Så det blev Champions League med A och S.
4 öl och en Chelseavinst satt fint.


Idag; Upp 12.30. Pizza till frukost. Skrev recensionen som ska in idag. Spelade sen poker. Nu ska jag strax iväg till svenskan. En klass som är stentrist i jämförelse med engelskan(Frida).
Ikväll blir det kanske återigen CL och öl. Funderar på att spela på Milan till 3.30.


Imorgon; Få tag på horungarna på skatteverket. Jag får bara ett automatiskt svar att jag inte kan deklarera då mina uppgifter ändrats sen jag fick blanketten. Vad jag ska göra? Inte ett ord om det. Och deras linje tutar upptaget.
Sen ska jag ut och leta 25-årspresent. En barndomskompis från landstället i Eskilstuna har fest på lördag.


Fredag; Påskträff hos våra eritreanska "kusiner". Skäms att jag fortfarande inte ringt och tackat för deras julklapp...Får se om jag vågar dyka upp.


Lördag; Fest.

Söndag; Mitt gudbarn fyller 2 år på onsdag och ska firas i förskott. Jag hoppas jag inte är för bakfull.




Kommentarer
Postat av: TBS

Kusiner från Eritrea?

Spill..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback