Bara


Det var tänkt att jag skulle tvätta igår. Tvätta och ta det lugnt. Det kändes inte ens jobbigt. Ändå blev det utgång och nu sitter jag här,i Tanto,och är b a k i s. Jag var på Underbara Bar,F12 samt avslutningsvis Spy Bar kl 4.30 där jag plankade in! Saxade mig över avspärrningen och vips så hade jag förlängt kvällen med en halvtimme.


På F12 var jag och K från Manchester. Det fungerade bra tills vi sprang in i en tjej från Manchester.

Det galnaste var dock att vi kom in tack vare denna grej. Killarna framför oss i kön blir nekade inträde då dom inte står på listan, så Kalle visar sig från sin mest genialiska sida och tar tag i situationen. Han förklarar fort för mig att han är min engelska vän på besök. Innan vakten hunnit få en negativ uppfattning av oss frågar K "Whats the entrance?". Mer krävs inte. Vakten är såld. "Your supposed to be on the guest list but....welcome"

Så nu vet ni vad ni ska göra nästa gång ni anar att ni inte kommer komma in någonstans. Ring in Kalle och be han spela Manchestersnubbe!


Idag blir det PL för hela pengen. Nu ska jag väcka Ludde och Mats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback