Dust


Lunchade med syrran+barn+Ludde idag. Noel är störtskön men som alla vet,gör inte bebisar så mycket. Ska bli kul när han kan prata med morbror gudfar. Kanske ta en whiskey och prata tjejproblem så småningom.

Har precis hjälpt L städa lägenheten vid Tanto. I utbyte drar vi strax hem till mig och fortsätter städknäppen. Ska även försöka hinna köpa en klackring. Söp bort min gamla och har kommit på att jag sakar den. Perfekt distraktion också i vissa lägen,att sitta och hålla på med den.

Och imorgon är det träff hos morsan som fyller år. Ska ge henne en eller fler av Ally McBealboxarna. Och sen köpa nya egna igen. Så här ett par veckor efter köpet måste jag ge mig själv upprättelse. Serien är bra! Myspys och rolig. Något att fly till när man mår risigt. Vilket jag ämnar göra i höst.


Drömde inatt att jag hade leukemi. Läkarna tyckte jag var tjatig som undrade vilka odds jag hade att klara mig.


Till sist,världens skönaste rollgestaltning; Emilio Estevez som Billy The Kid i Young Guns. Älskar dom filmerna.

Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback