God Morgon


Så var Ludde invigd i Strandsällskapet. Nyknullad och allt. En riktigt bra natt/morgon för vår franske vän. Jag ska inte heller klaga. Inte spytt på två dygn! Trots det blir det möte med husläkaren så fort han är åter efter semester. Jag vill veta om jag har magkatarr,cancer eller bara felaktiga vanor.

Nu ligger jag i Gerd Riddez säng och ska sova in eftermiddagen. Sen e det utgång igen. Igår Fredsgatan,idag...?
Först lite morgonkvistpoker. Vore tillfredsställande att bums vinna ihop dom senaste dygnens utgifter.


G..........................................G

Kommentarer
Postat av: K

Hälsa Gerd

2007-08-03 @ 11:26:32
Postat av: Stevie G

Vet Gerd om det här?
När jag snackade med henne verkade hon helt clueless..
När du vaknar kan du väl boka ett bord på F O X E N åt oss? Och ev fler som är sugna?
Verkar vara place to be på måndag.
Puss.

Postat av: TEE-BEE-ÄSS

Du är fan sämst i världen på att svara på sms..

2007-08-03 @ 23:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback