Gurka


I söndags runt 20 släpade jag med mig datan och gick över till anders. 24 timmar senare gick jag därifrån utan att ha sovit något. Vi spelade gurka,ett kortspel,i typ 15 timmar i sträck. Ofantligt kul att vara övertrött. Går inte att misslyckas med ett enda skämt. Dessutom fick man tillbaka dygnet. Somnade runt 21 igår och sov till 11 idag. Ska inte säga att jag e utvilad och fräsch men det känns bättre än vanligt.

Just nu har jag ingenting att göra så det blir nog fortsatt pokerspelande.


dagens lunch; schnitzel med potatis och brunsås. 4 nötter av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många klackringar av 5?

2007-08-21 @ 21:22:58
Postat av: Robban

En. Ju finare betygsföremål desto högre krav.

2007-08-21 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback