Morgonrock


Igår morse var jag på Centralbadet med ryggarna Aleks och Dala. Frukost + Bad och det var hur skönt som helst. En rolig detalj är att jag,i bubbelkoppen,satt bredvid Niklas Wahlgren. Då det enda jag förknippar honom med är Hundtricket,tänkte jag ett tag byta lite tankar och funderingar angående kärlek.

Fick sen skjuts av Jimmy D till Farsta där mina syskon+barn väntade. Vi hade en kul dag ihop. Kom hem runt 18 och med två timmars sömn i kroppen slocknade jag under pausen i Elfsborg-Valencia. Vaknade nu så anser mig  nog ha fått tillräckligt med timmar inatt.

Elfsborg ja. Två saker. Dom trillade på ganska fint mot ett semiinspirerat orange lag,under den halvlek jag såg.  Var kanske i ett berusat tillstånd eller så men det var kul att titta på. Det var den ena saken. Den andra saken är att jag avskyr Fredrik Björck. Man behöver inte vara gnagare för att göra det. Han är äcklig. Äcklig och skitdålig. Det har jag alltid tyckt.


Imorrn smäller det! Inga döttrar i Sverige går säkra när min och Kalles roadtrip inleds. Planen är än så länge Sthlm - Örebro - Borås - Sthlm,men jag ska försöka jobba in Hbg(Hbg-DIF på måndag) och/eller Linköping(Ena Piskic!). Hur det än blir med detaljerna kommer det bli kul. Bilen ska bli späckad av bra musik och öl. Det är det primära. Det kommer bli Ben & Gunnar upphottat gånger tio. En modern version av Ben & Gunnar ska det bli.

I Örebro väntar Ludde med en busslast villiga förstaårare. I Borås bor K:s kompis plus hans charterragg. I en enda salig röra. 

GG. /Trollet 

Kommentarer
Postat av: Ben

Jag tycker du är skön, Gunnar!

2007-08-30 @ 13:40:15
Postat av: Ben Tavas

Hej Gurka!
Ta med nya koftan! Blev själv sugen att prova den!

2007-08-30 @ 13:46:11
Postat av: Ben

Vadas Gurka VADAS!

2007-08-30 @ 15:17:18
Postat av: Robban

Koftan e lite Ben faktiskt! Och vi måste ha med ett par Bruceskivor?

2007-08-30 @ 18:39:41
Postat av: Ben

Hej Gunnar!
Glömde tandborste, dubbeldusch och tandpasta. Får bli på macken!

2007-08-31 @ 10:06:27
Postat av: TBS

Jag förstår inte.. Hur ska du hinna jobba?

2007-09-01 @ 02:17:26
Postat av: Angelica

Jag kräver uppdatering.... börjar bli rastlös....

2007-09-05 @ 20:13:06
Postat av: Robban

Angie Pangie; BLi mer aktiv på facebook. Där finns massor med bilder på mig att trösta sig med när abstinensen slår till.

2007-09-11 @ 02:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback