WP


Det är hög tid att hylla en bra pokerspelare. Jag gör det endast för att det ikväll genererade $5000 till mig.
Anders "loose" Wijk gled över framåt kvällen. Över en pizza nämnde han att det går en skön turnering kl 22. Jag beslutar mig för att spela. En bit in i turneringen har vi jämnstora stackar och sluter då en deal som säger att om nån av oss når finalbordet(9pers) så ska den andra ha 30% av vinsten. Efter ett par timmar åker jag precis i pengarna och får tillbaka $275 på $100 satsade. WIjken dock tågar vidare.....Till sist e det finalbord och han e trygg fyra på bordet. Ett par utdragningar åt båda håll senare och det är över. Famwijk står som tvåa(borde ha vunnit) och det ger honom $10k och mig $5k.

Helt underbart att ligga i sängen och msna och tjäna pengar på det.....

Det här var ett sjukt oväntat tillskott i kassan. Nu ser jag med tillförsikt fram emot läkarbesöket imorrn bitti.

Kommentarer
Postat av: Kennet

GG Wijk...gg Robban!

2007-08-08 @ 08:04:40
Postat av: AGM

för 5 k kan man köpa 2 siberian huskys!

2007-08-08 @ 12:21:33
Postat av: K

Då ska jag hänga på dej som en igel på lördag, istället för Kennet!
GG

2007-08-08 @ 14:09:51
Postat av: Kennet

Om ni två hänger ihop på lördag innebär det att jag har en liten chans på tjejerna då? eller?

2007-08-08 @ 16:02:06
Postat av: K

Chansen är liten, det finns för många spöken i truppen, Kennet.
Sorry! Men och andra sidan är det ju din stora dag..

2007-08-10 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback