Glorydays


Herregud vad bra jag var på Lunar. Min dagbok. På lunarstorm. Ni som inte var med på den tiden(2 år sen jag skrev den sista märkte jag precis när jag gick in och kollade) borde regga ett konto och sen gå in på Bislet. Där har ni ett par dagar att slå ihjäl....


Om vi pratar nutid så håller jag hårt på det här med rutiner. Har inte sovit än och vet inte när jag tänkt göra så.


Ett sätt att komma ifrån det här vore att bo hos mamma och hennes man en månad. Och jobba på mannens jobb. En skola. Ringde idag och frågade honom lite och han lovade att kolla upp det.
Bara för nån månad. Få normala sovrutiner,normalt käk,träffa folk på dagarna,inget skit som drar på kvällarna. Går det att hitta ett trådlöst nät så e jag där.

Ge mig en puff åt något håll,annars kommer jag sitta 2011 och skriva exakt samma sak som nu.


Undrar om det finns fler folk som står exakt lika still som jag gör.


Ja ja. Det var grym luft ute idag/igår iaf. Jag har inte tappat sinnena helt. Kände mig yr på ett bra sätt när jag klev ur porten och kände en ganska mild luft komma emot mig.


Nu ska jag kolla på Gladiator tror jag.





Kommentarer
Postat av: Anonym

du har rätt. Jag har faktiskt suttit ett par gånger i timmar & läst din Lunarblogg. (Dagbok på den tiden)

2007-12-07 @ 15:29:28
Postat av: K

jag glömde skriva ut skiten på jobbet. Göre på måndag ist.

Ses i kavalkaden

2007-12-07 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback