Julbord


Var ikväll på årets första och sista julbord. Vi kortspelare har ju inga arbetsgivare som bjuder utan får ta saken i egna händer. Fyra missanpassade torskar klev in på Hirschenkeller och tog för sig. Efter nån timmes ätande åkte kortleken fram. Spelade Gurka och vi lär knappast ha satt någon klassigare prägel på aftonen hos övriga gäster.


Igår blev en blöt natt med Kalle. Nötrundan Dovas-Carmen-After tog slut runt kl 4 och vid det laget hade jag en sån där skön fylla när man lägger huvudet på kudde och det känns som att någon står och drar ditt huvud neråt från under sängen. Men kul var det. Rom&cola dominerade kvällen och på Carmen gick jag ner mig i en tjej och efter en stunds velande vågade jag mig fram. Hon var tyvärr på väg att gå dock....Ändå nöjd att jag utan problem gick fram och utan problem tog nobben utan att ta åt mig. Kände mig i form trots allt.


Snart kommer Mats Palats över och imorrn bitti är det frukost och bubbelkopp på Centralbadet som gäller. På kvällen blir det familjehäng med syskonbarnen.


Bless.

Kommentarer
Postat av: K

Ring Meg, Ryan

2007-12-20 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback