lets play twister lets play risk......I see you in heaven if you make the list


Såg The Holiday nu inatt. Den var så dålig att jag skämdes och blev arg. Var inte ens sugen på en sliskig romantisk film så antar att jag får skylla mig själv. Kollade inte ens klart. Stängde av med 20 kvar. Jack Black var patetisk och manuset var sällsynt fånigt. I vanliga fall brukar jag ju gå på den gamla vanliga kedjan av händelser men här gick det inte att köpa det.

Och sova verkar jag inte kunna göra heller. Googlade idag efter den där herrgården/skolan nånstans i Sala som jag hört om,utan framgång. Hade en kvarts rus där jag kände att jag måste bort från den här stan. Jag måste byta miljö för jag gör grejer jag mår dåligt av. Lägger sig som en tjock klump i mig alltihop. Verkar inte kunna lära mig av mina misstag utan gör dom om och om igen. Så....bryt upp bryt upp.


Sen kom K&M över för hockeykväll och som vanligt med sällskap så får det en att tänka på roligare grejer. Djurgårn torskade dock och det var en sån där match där jag känner mig fruktansvärt orättvist behandlad. Frölunda var så jävla pissdåliga och trots det vann dom på något sätt. Hatar såna matcher.


Nu ska jag försöka hitta nån sorts ro i kroppen så jag kan kolla på antingen American Gangsters eller,helst,Tillsammans är man mindre ensam,men då krävs det att jag hittar svensk text på nätet eller chansar och litar på att min franska sitter där den ska. Har jag tur är det iofs engelsk text och då hoppas jag bara filmen är lika bra som boken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback