Lit de parade


Sitter och räknar på för och nackdelar med att göra ett chockavhopp från alla nyårsplaner,och istället dra till morsan. Jag mår inte bra. Måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste sluta bränna så oerhört mycket pengar. Måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste sluta dricka så ofta och så mycket. Måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste måste mogna och hitta den ordentliga livsgnistan som gör att jag blir intresserad av att göra bra saker för mig själv.




Kommentarer
Postat av: wijken

Du MÅSTE blogga oftare...

2007-12-30 @ 00:43:39
Postat av: TBS

Stod det inte något annat här imorse? : )

Nyår är en fiaskohelg, bästa man kan göra är att bli full själv och spela TV-spel..

I år blir det dock parmiddag, men jag blir nog full ändå..

2007-12-30 @ 01:26:02
Postat av: K

Du kan inte ha det så här. Fyfaan Robban. Kajsa har ju gjort förrätt.

2007-12-30 @ 18:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback