Mina bokmärken


Vaknade i ottan och ligger nu och kollar lite på fan-tv. Klockan 15 sen ska min brorsdotter ha luciagrej på sitt dagis och om jag orkar ska jag ta mig dit.
Innan dess tänkte jag skriva ner hur listan över mina bookmarks på nätet ser ut. Så får vi se om det blir bra bloggande eller dåligt bloggande. Here we go,i bokstavsordning;


11433.net - Djurgårdssida som jag ganska sällan är inne på.
Aftonbladet Sportbladet
beautifuls.blogg.se - Stefans blogg
bestpoker.com
difhockey.se
djgutt.blogg.se - världens sämsta blogg
djurgårdshjältar.se
Elin-musik - För ett tag sen letade jag och Kalle c-kändisar att facebooka. Det slutade med att jag hamnade i bloggen som tillhör stjärnan i filmen Fjorton suger. Sen dess har jag lyckats ta klivet till facebook och msn men där kört fast lite.
Facebook
fiteeman.blogg.se - Emils blogg
Forum 1891 - mer DIF
Highvalley - Kalles blogg
Hotmail
Inwarehouseplasmatv - länk till den tv jag spanat ut
Jonna Noblin - En blogg som jag av nån anledning bookmarkat förut.
KS.blogg.se - Mannen som inte vet när det är dags att runda av ett skämt.
lava - min egen blogg
livescore.com - ovärderlig resultatservicesida
ljuslykta.blogg.se - plastsyters blogg
lindaslager - plastsysters kompis blogg
Manasses.blogg.se - gammal kortvarig arbetskollegas blogg
myp2p - här kan man streama nhlmatcher bl.a
netxtra.se - mat från prisextra hem till dörren
nhl.com - hockey
Rheborgs blogg - ja.....Johan Rheborgs blogg
Robert Lauls blogg - Sportbladetmurvel
roxana pizza - hemkörning
Schyfferts blogg - Henrik
Se-B - min internetbank
Standtheheat.blogg.se - Angies blogg
swehockey.se
svt text 300
tvmatchen.se
youtube pentagon snooker - sjukt roligt klipp



Så.

Kommentarer
Postat av: Kalle

Du glömde Apan visar allt(?)

2007-12-13 @ 12:38:04
Postat av: KS

kan du förklara det som handlade om min blogg?

2007-12-13 @ 12:49:58
Postat av: wijken

Bra blogg.

2007-12-13 @ 13:55:05
Postat av: K

Ks, jag fattar inte heller. Vaddå letade C kändisar med Kalle???
Jag är kompis med teliatjejen. Säg att hon är en C-kändis en gång till..
Hon är kär i mig. Vad ska jag göra?

2007-12-13 @ 21:16:03
Postat av: jonna

kul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback